Stabilna praca, blisko domu

Asystent ds. HR

oferta pracy, Parczew
  • premie świąteczne, rodzinne
  • coraz szerszy wachlarz bonusów pozapłacowych: wyprawki dla dzieci, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, sezonowe upominki
  • miejsce pracy: Parczew

Asystent ds. HR – zakres obowiązków

  • wsparcie w przebiegu procesu rekrutacji na każdym etapie
  • organizacja zatrudnienia oraz onboardingu
  • tworzenie dokumentacji związanej z procesem zatrudnienia
  • wsparcie w aktualizacji bazy danych z zakresu m.in. raportów dotyczących benefitów, kalendarzy urlopowych, potwierdzenia obecności, kalendarzy pracy, weryfikacja i wprowadzanie zwolnień lekarskich
  • wsparcie w przebiegu planowania, organizacji i realizacji szkoleń oraz wydarzeń z życia Spółki
  • wsparcie zespołu w realizacji pozostałych projektów HR

Asystent ds. HR – wymagania

  • wykształcenia wyższego, mile widziane (HR, ZZL)
  • podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy
  • faktyczne zainteresowanie tematem HR
  • dokładność 
  • dobra znajomość MS Excel
  • komunikatywność
  • bardzo dobra organizacji pracy
  • zaangażowanie i pozytywne nastawienie
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi

Asystent ds. HR – co zyskujesz

  • stabilne warunki zatrudnienia
  • odpowiednie do kwalifikacji wynagrodzenie
  • wsparcie w okresie wdrożenia
  • kursy i szkolenia dzięki którym zwiększysz swoje kwalifikacje
  • pakiet benefitów, w tym m.in. możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego, świadczenia z ZFŚS m.in. świadczenia świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, wyprawki szkolne dla dzieci

Dołącz do naszej ekipy

#pracaparczew #stabilnapracawparczewie #ofertypracyparczew #pracapowiatparczewski #pracawfabryce #pracafabryka #pracazmianowa #pracaradzyńpodlaski #pracawradzyniu #ofertypracyradzyńpodlaski #pracaradzyńpodlaskiogłoszenia #radzyńpodlaskiofertypracy #ofertypracylubartów #pracalubartów #pracawlubartowie

Wyślij SMS o treści PRACA na 532 794 211

Oddzwonimy do Ciebie z propozycją pracy.